Com trobarem el camí?


L'endemà, més detingudament ens mirem la carta:
XAVI: Hi ha un Tió
NIL: I és a Caldes de Montbui
JANA: Jo veig l'autobús
XAVI: Del Sagalés
LUCAS: I el lleó que fa por
KILIAN: El cole xulo!
NIL: La gasolinera
CAROLINA: Para poner gasolina, donde va el papa y la mama.
EIDAN: La benzinera
ROC: És de Caldes de Montbui on visc jo
LLUC M: L'Arturo és una botiga on venen joguines i diaris
ROC: L'avi sempre em compra un cotxe a l'Arturo
XAVI: La fuente del agua
MARTÍ: És la Font del Lleó
CAROLINA: Donde van a hacer el baile de los palos (bastoners)
MARTÍ: També hi viu la Godra allà
ROC: Això és la presó dels diables
MARTÍ: Ahir hi vem anar

I com hi podrem arribar?
Projectem un mapa a la pissarra, hi coloquem les imatges dels llocs per on ha passat el Tió i intentem marcar el recorregut:



I com el podrem portar?
LLUC M: Agafant-lo pel tronc
ADARA: No perquè pesa
MARTÍ: Amb un cistell
CAROLINA: Jo tinc una idea. Cuando cortamos las ramas del limonero pusimos los limones en un cistell gran y podemos poner el Tió en aquell cistell
ADA: els avis de Caldes tenen un cistell així
Però ens sembla que un cistell és massa petit per un Tió i el Lluc M. diu que podem agafar un carretó. Però a qui li podem demanar?
A l'Albert diuen. Doncs ho anirem a preguntar.
Tot seguit anem a secretaria i li preguntem a l'Esther com podem trobar a l'Albert. Ella ens diu que té un walkie talkie per parlar amb ell. Per tant li preguntem i ens diu que ja ho mirarà. Quan el trobi ens avisarà.

Comentaris