Perquè no ve el Tió de l'escola?

S'acosta el desembre i a la rotllana comencem a parlar del Nadal:
Què és el Nadal?
XAVI: És la música
LLUC M: GINGLE BELLS
ADARA: L'arbre s'ha de muntar amb colors
MARC: I el papa Noel també diu que hem de posar el álbol de Navidad
EIDAN: Llums a l'arbre de Nadal
LLUC M: I al carrer
EIDAN: I a totes les cases
ADA: I ballem
CAROLINA: Jo me poso molt contenta perquè el papa Noel ens porta regals
MARTÍ: Venen els Reis amb un camell
LLUC M: El deixen al desert
MARTÍ: I porten regals. A les figures del pessebre hi havia un rei sense camell i a mi em va tocar el Melcior, el Baltasar i no sé qui més
LLUC M: Quan vingui el Nadal ens menjarem unes xocolatines d'un calendari i després quan passi el dia en menjarem una altra
ROC: Cada dia ens n'hem de menjar una
ADA: I se'ns farà la panxa molt grossa i serem uns gegants. La meva iaia té un Tió
ROC: I nosaltres comprarem un Tió
LLUC G: El Tió és un tronc i li donem menjar
CARLA: Jo tinc un Tió i li dóno menjar
EIDAN: I el piquem i li surten regals i xocolatines de monedes i caramels

I no crida?
LLUC M: No perquè és de fusta, és un tronc d'un arbre
EIDAN: I té dos peus

I aquí a l'escola hi ha Tió?
TOTS: Nooo!
LLUC M: L'hem d'anar a buscar al bosc
EIDAN: Està amagat molt lluny                           

Tot seguit anem a veure el Gregori al seu despatx per si ell sap on és. I resulta que ha rebut una carta. De qui serà??


Arribem a l'aula, obrim la carta i... És el Tió que s'ha perdut i ens demana ajuda. Estem molt emocionats:
Aquesta és la carta:
Ara ens toca ajudar-lo. A veure si ho aconseguim!

Comentaris