La granja



Benvinguts una altra vegada. Aquesta setmana hem iniciat l'itinerari de la granja. Dimarts a la tarda ens vam posar en rotllana i al mig hi havia unes caixes de fusta.
Què hi haurà?, vam pensar.
Uns quants ens vam acostar per obrir-les i ...
-Hi ha animals!!, vam dir tots
EIDAN: Són diferents
ADARA: Com els gomets que són diferents



-A Caldes n'hi ha d'aquests animals?
LLUC M. : A casa tenim peixos que estan en una peixera. Però aquí he vist un peix espasa.
ADARA: Jo a casa tinc animals
ROC: A Caldes no, a casa meva hi ha una granja d'animals de joguina i a la Casablanca hi ha els animals, on hi ha el Pep i la Roser.
EIDAN: Hii ha un gos que s'assembla al que tinc a casa
CAROLINA: Jo tinc un  conill a casa
-I tots aquests animals que hi havia a les caixes viuen a la granja?
ADA: No, el cranc viu a la platja
LUCAS: Hi ha un delfín
EIDAN: Que viu al mar
Ara cadascú va dient noms d'animals que viuen a la granja, algú no ho té del tot clar. També diuen que n'hi ha que viuen a la selva, a l'aigua...
LUCAS: Hay un pato
ADA: Que viu a l'aigua
EIDAN: A l'aigua de la granja
ADA: Però l'aigua de la granja és bruta i no ens hi podem banyar
XAVI: Hi ha un hipopòtam
JANA: Els hipopòtams també viuen a l'aigua
ADA: Però treuen el cap fora de l'aigua
I també trobem un dinosaure que segons ells viu a Jurassic park.
Ara ens toca classificar-los segons el seu hàbitat. Els que viuen a l'aigua els posem a la pica de l'aigua, els de la granja damunt d'una taula i els de la selva o sabana a una altra taula.
Quan acabem repassem que tot estigui al seu lloc, però hi ha hagut algunes confusions:
-Una vaca estava a l'aigua, la Mariona ens diu que és de la granja
- L' elefant també l'han posat a l'aigua perquè el Lucas diu que necessita aigua per agafar amb la trompa
-El porc senglar també ens ha generat dubtes i el pingüí , que tot i que l'han posat a l'aigua m'han aclarit que vivia al gel.



Comentaris