COM EM SENTO? COM PUC CANVIAR LA MEVA EMOCIÓ?



 Després d'haver treballat el conte de Tinc un Volcà, ens posem en rotllana i parlem de com ens sentim i de que podem fer per canviar la nostra emoció.

Aquí teniu el que han comentat.


Com em sento?

-  Em sento calmada Cloe

-  Em sento bé Neus

- Em sento molt bé Aina

- Estic calmada Arlet

- Estic relaxat Pau D.

- Estic content Pau C.

- Estic relaxada Carolina

- Estic tranquil Pau S.

- Estic content Jordi B.

- Estic tranqui.la Ivet

- Em sento bé Mariona

- Em sento relaxat Jordi M.

- Em sento bé Sergi

- Estic una mica relaxada Adara

- Em sento bé Kilian

- Estic relaxat Jan

- Em sento bé Alex

Què puc fer per canviar la meva emoció?

- Pensar en coses bones quan estic trista i després em poso contenta Carolina

- Quan estic enfadada li dic a la mama que no em vol i després la mama em diu que si que em vol Carolina

- Quan estic trista m'agafa la mama i després estic més tranquil.la Cloe

- Quan estic enfadada em calmo soleta Neus

- Quan estic trista m'espero una mica i després ja em calmo Neus

- Quan ploro menjo "xuxes" perquè em calmen Ivet

- Quan estic enfadada m 'estiro al sofà i després estic més tranquil.la Ivet

- Quan ploro la mama m'agafa i em pregunta si estic bé i després estic contenta Adara

- Quan estic enfadada ploro, m'espero una miqueta i després em passa Adara

- Quan estic trista la mama em diu no passa res Arlet

- Quan estic trist em calmo respirant Pau C.

- Quan estic enfadat li dic a la mama que em calmi i després juga amb mi Pau C.

- Quan estic enfadat em calmo respirant Jan

- Quan estic trist no vull recollir les joguines Sergi

- Quan estic enfadat m'agafa la mama i després em passa Jordi B.

- Quan estic trist jugo una miqueta amb els cotxes i després em passa Pau D.

- Quan estic trista estic al sofà plorant i després ja em passa Mariona

- Quan estic enfadat miro vídeos oi després em calmo Pau S.

- Quan estic enfadat faig una abraçada al meu pare i després ja em passa i em poso content Alex

- Quan estic enfadat respiro i després em passa Kilian

- Quan estic enfadat respiro i després em tranquil·litzo Jordi M.

Comentaris